دکوارسیون داخلی منزل

عکس منزل های شیک لاکچری

دکوارسیون داخلی منزل

عکس منزل های شیک لاکچری

دکوراسیون منزل ایرانی دکوراسیون منزل کوچک بهترین دکوراسیون منزل دکوراسیون منزل عروس
زیباترین دکوراسیون منزل

متن آهنگ ناجی حمید هیراد

zahara irani | يكشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۸:۲۹ ب.ظ

متن ناجی حمید هیراد

نزدیکترین آدم قلبم از دور سلام…
لب تر کنی و مرا بخوانی ، من آنجام تمام
هرجا که کسی شاخه گلی داد به یار مرا یاد بیار…
هرجا که دلی بهر دلی مانده ، دچار مرا یاد بیار
───┤ ♪♭ ├───
ای دورترین ناجی قلبم سلامت کردم ..
ای میوه ممنوعه ، من انتخابت کردم
هر لحظه که از خواب پریدم صدایت کردم…

دانلود آهنگ حمید هیراد ناجی

  • zahara irani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی